Latest Movie :

VA - Super Salsa (2012)

VA - Super Salsa (2012)



Bitrate: Mp3 192 Kbps
Tamaño: 289 MB



Arroz Con Habichuelas (El Gran Combo)
El Amor Eres Tu (Version Salsa - Carlos Manuel)
Perdoname (Danny Daniel)
Dime Que Si (Tito Nieves)
Mira Mi Piel (La Misma Gente)Amor Mio No Te Vayas (Gilberto Santa Rosa)
104 Porque Te Amo (Nino Segarra)
Hacer El Amor (Hector Tricoche)
Visa Para Un Sueño (Marlon)
Tu Fantastico Ideal (Giro)
Aquel Viejo Motel (La Organizacion)
Asi Es La Mujer (Victor Manuelle)
Dile (Tony Vega)
Tu Me Confundes (Charlie Cruz)
Amar A Muerte (Eddie Santiago)
De Amor Ya No Se Muere (Charlie Cardona)
Perdoname (Grupo Gale - En Vivo)
Amor De La Calle (Cheka)
Si Tu Me Faltas (Jerry Rivera)
Como Sera (Willy Chirino)
Quiero Dormir Cansado (Viti Ruiz)
Tu No Eres Un Secreto (Vanessa Formell - Version Salsa)
Tu Me Vuelves Loco (Frankie Ruiz)
No Basta (Marlon)
Dejaria Todo (Johnny Ray)
Quizas (Tony Dize - Version Salsa)
Dos Enamorados (Charlie Cardona)
Piensalo (Jon Eric - Version Salsa)
Tu Amor Me Hace Bien (Marc Anthony)
Para Decir Adios (Hector Tricoche)
Yo Te Sigo Queriendo (Saned Rivera)
Pobre Corazon (Divino)
Para Siempre (Grupo Gale)
Demaciado Mujer (Freder & Wladi)
Tu Cumpleaños (Willy Chirino)
Ya No Queda Nada (Tito Nieves & La India) [Version Salsa]
Cuando Acaba El Placer (Mickey Taveras)
Y Si Tengo Que Olvidarla (Oquesta Magia Caribeña)
No Me La Pongas Dura (Pedro Conga Y Rafy Cruz)
Los Hombres Tienen La Culpa (Gilberto Santa Rosa & Don Omar)
Me Estoy Enamorando (Jerry Rivera)
Amiga No Pienses (Ivy Queen)
Tu Tienes Magia (Issac Delgado)
Devuelveme La Vida (Tony Vega)
Vete (Charlie Cardona)
Me Parece Un Sueño (Elvis Magno)
Huir ¿Para Que? (Irving Manuel)

Download

http://uploaded.net/file/loroh1kf/SuperSalsa.part1.rar
http://uploaded.net/file/bn9er7rg/SuperSalsa.part2.rar
Share this article :

Publicar un comentario

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Sonido Dragster - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger